Zamieszczone przez wielb
[O1] prośba sprawdzenia logów i błędu
Zwiń
X
-
[O1] prośba sprawdzenia logów i błędu
Witam. Prosiłbym o sprawdzenie moich logów dynamicznych powodem robienia ich to V-max 130 km/h i przy okazji wyskoczył mi błąd
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
Usunąłem go ze dwa trzy razy i za każdym razem wyskakiwał. Wieczorem jak robiłem logi usunąłem go i już się nie pojawił, więc jak możecie to sprawdźcie moje logi i powiedzcie, co to może być za błąd.
Mówie od razu że turbina jest po regeneracji i zawór N75 w moim AGR też został wymieniony jakieś pół roku temu tyle że wtedy wyskakiwał inny błąd bo 17965.
Linki do logów to
lub
-
-
Ja bym sprawdził ciśnienie w sterowaniu turbo (czy niema dziury w przewodach podciśnienia) i czy gruszka dobrze chodzi.
Drogą dedukcji wykluczyłem vacu pompe bo chyba jak by padła to powinny być jeszcze inne objawy.Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dr4Qturbina jest po regeneracji i zawór N75 w moim AGR
Zamieszczone przez DamianjgSprawdź czy zaciąga sztangę.Zamieszczone przez mikolaj93i czy gruszka dobrze chodzi.
Najpierw sprawdzilbym bym czy to wlasnie nie jest uszkodzenie turbiny. Czyli od n75 odlaczylbym wezyk, ktory idzie do klapy waste gatu. Turbina musi przeladowac. Wtedy na 1 ogien idzie poprawnosc podlaczenia wezykow, ich szczelnosc bo pewnie tu lezy pies pogrzebany.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
przewody od ciśnienia są nówki maja może trochę ponad pół roku bo wcześniej jak wywalało błąd 17965 to od tego zacząłem wówczas okazał się zaworek N75... Chyba, że rzeczywiście mechanik źle podłączył te wężyki... Jest może gdzieś jakiś schemat podłączenia tych wężyków?? a turbina jest max 3 miesiące po regeneracji, więc nie wiem czy to ważne.
Komentarz
-
-
bradley masz jakieś materiały o tym zaworze?
Na razie miałem do czynienia tylko z tubo ze zmienną geometrią.Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
witam dzisiaj byłem u mechanika i nie wiem naprawde nie wiem wszystko podlaczone ok... na postoju auto miało za dużo powietrza według wskazań przepływomierza wiec postanowiłem odpiąć przepływomierz i odrazu auto lepiej się wkreca i ciagle sie rozpędza nie tak jak z podpiętą przepływką, 3500obrotów i auto muł a teraz ładnie ponad 4000 się kreci i ciągle przyśpiesza.. jak myślicie to przepływomierz napewno ??
Komentarz
-
Komentarz